Laatste nieuws
  1. Spaaractie Plus Luuk Tijs!
  2. Definitief trainingsschema 2021-2022
  3. In memoriam; Klaasje Tempelman
  4. Nieuwe webshop
  5. De communicatiecommissie is op zoek naar vrijwilligers

Rabobank clubkas campagne 2019

Citaat Rabobank: “verenigingen en stichtingen zijn het kloppend hart in de samenleving. Dat weten wij als coöperatie als geen ander. Daarom willen we ook in 2019 met de Rabobank Clubkas Campagne de beleving van de verenigings- en stichtingsdoelen versterken in het hart van jullie dorp of stad”

Flash doet ook weer mee met deze campagne, ons doel is om zoveel mogelijk geld op te halen om onze zichtbare Flash vrijwilligers in de Spil in nieuwe herkenbare kleding te steken.

De Spil is sinds het begin van dit seizoen het nieuwe thuis van volleybalvereniging Flash. Om het Flash thuisgevoel te versterken, is herkenbaarheid een belangrijk punt. Daarom willen wij onze zichtbare vrijwilligers, de geweldige onmisbare kern binnen Flash, in nieuwe kleding steken. Iedere vrijwilliger op het veld, achter de bar of actief bij een activiteit, mag dan met trots passende kleding dragen. Dus stem op Flash en versterk de Flash beleving in de Spil.

Tijdens Rabobank Clubkas Campagne kunnen leden van Rabobank Vaart en Vechtstreek van 15 maart tot en met 31 maart 2019 hun stem uitbrengen op Flash. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen we krijgen, des te meer geld we ontvangen. Dus stem op Flash!