Laatste nieuws
  1. Spaaractie Plus Luuk Tijs!
  2. Definitief trainingsschema 2021-2022
  3. In memoriam; Klaasje Tempelman
  4. Nieuwe webshop
  5. De communicatiecommissie is op zoek naar vrijwilligers

Even voorstellen; Materiaal beheer Flash Nieuwleusen

Natasja Vasse en ik (Jolanda Kiers) zijn in de materiaalbeheer commissie gestapt. Wij hebben als taak jullie van goede ballen en ander materialen te voorzien. Wij zijn gestart met de ballenkast en de ballentassen zodat iedereen met goede en juiste aantal ballen kan trainen en spelen.

Voor jullie als teams en trainers brengt dit wel wat veranderingen met zich mee. Elk team binnen Flash krijgt per team een ballentas met daarin 5 goede ballen. Deze ballentas kan worden opgeruimd in de ballenkast. Elk team krijgt een sleutel en heeft de verantwoording dat aan het einde van het speelseizoen de ballen weer correct ingeleverd worden. Is dit niet het geval zullen de kosten in rekening gebracht worden bij de speelsters van dat team.

Alle trainers binnen Flash krijgen een eigen ballentas en tekenen hiervoor. De trainer neemt de ballen mee naar huis en ook deze levert hem aan het einde van het seizoen correct in. Zij ontvangen geen sleutel van de ballenkast.  Ook van de trainers verwachten wij dat de  juiste ballen aan het einde van het seizoen wordt ingeleverd. Is dit niet het geval zullen de kosten bij de trainer in rekening gebracht worden.

Wat kan je van ons verwachten. Wij zijn aanspreekpunt binnen Flash voor de materialen. Heb je iets nodig wat betreft volleybal kan je contact met één van ons opnemen of via ons e-mailadres:  materialen@flashnieuwleusen.nl

Hebben jullie een lekke bal dan lever je die bij ons in. Wat betreft lekke ballen in de sporthal kunnen we die in rekening brengen bij de Spil mits wij de bal bij hun inleveren.

Met vriendelijk groet

Materiaal beheer, Natasja Vasse en Jolanda Kiers